TACX Antares - tréninkové válce pro koordinaci a techniku jízdy na kole v hale.
Při tréninku na kole v hale můžete používat válec Tacx® Antares k procvičování obecné...
TACX Antares - tréninkové válce pro koordinaci a techniku jízdy na kole v hale.
Při tréninku na kole v hale můžete používat válec Tacx® Antares k procvičování obecné...
TACX Antares - tréninkové válce pro koordinaci a techniku jízdy na kole v hale.
Při tréninku na kole v hale můžete používat válec Tacx® Antares k procvičování obecné koordinace a techniky jízdy nebo jednoduše k jízdě podle potřeby.
Bezpečné používání: Zúžený tvar válečků zajišťuje, že kolo je vždy vycentrováno uprostřed válečků pro stabilnější používání.
Hlavní výhody: Okamžité použití kdekoli bez přívodu elektrické energie. Pro přepravu/skladování má kolečko Antares zásuvnou konstrukci, která usnadňuje přepravu/skladování.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Líbí se mi přijatelná cena a celkem hezké provedení oproti jiným výrobcům.
Válce do kónusu. Je mnohem snažší se na nich udržet. Po 20ti minutách v životě jsem byl schopný normálně jet a udržet se rovně. =)
V některých recenzích jsem četl, že jsou hlučné. Já na jiných nejel takže nedokážu posoudit zda hučí víc než jiné ale jsem spokojený. Podle mého je hlučnost přijatelná a v bytovce to sousedům nevadí takže zatím žádné proti nemám.
při zasunování velmi tuhý mechanismus (západka - kulička), nejde lehce zamáčknout, musí se použít tvrdý tupý předmět na zatlačení kuličky...
Dobrá cena a funkčnost válců, poměrně tichý chod. Nevýhoda je trochu tuhé zasouvání, respektive nutnost použít tupý tvrdý předmět na zatlačení kuličky v zasouvacím mechanismu. Snad se po čase ale "ochodí", uvidíme...
Som bežný športovec amatér a tréning na valcoch mi dáva zatiaľ po pár hodinách dobrý pocit.
Návod nie je jasný, musela nastúpiť metóda pokus omyl, ale dalo sa. Remeň je dlhý a chýba návod ako ho odborne skrátiť a čím ho po skrátení zlepiť. Takže predný valec zatiaľ netočí a je ako stacionár.
Postavil som zariadenie k zábradliu, a mám možnosť počas "jazdy" sa občas pridržať rukou, takže žiadne úvodné úlety a pády neboli.